UWAGA.
WYBIERAJĄC TEN RODZAJ MAGII - NIE MOŻNA WYBRAĆ JUŻ INNEJ, tzn. Magii
Gwiezdnych Duchów, Smoczej, Boskiej, a nawet Magii w zakładce "Inne
Magie", gdyż jest ona na tyle potężna, że wystarczy magowi, aby być kimś
naprawdę silnym.
Magia Przyzbrojenia - to Magia, dzięki której zmienia się zbroje lub bronie w alternatywnej przestrzeni. Pozwala użytkownikom na przechowywanie przedmiotów w rozmiarach kieszonkowych. Magowie korzystający z tej magii mogą podmieniać sprzęt (broń, zbroje, ubrania itp. Przez co Mag może zostać Rycerzem Przyzbrojenia lub Kanonierem Przyzbrojenia) podczas walki, co daje im dużą elastyczność. Istnieje jednak limit - ile rzeczy można przechowywać w innym wymiarze. Możliwe jest posiadanie innej zbroi i miecza jednocześnie, ponieważ spełniają one inne funkcje, a po złamaniu jednego - odradza się on dopiero po jakimś czasie.
Magia Przyzbrojenia - to Magia, dzięki której zmienia się zbroje lub bronie w alternatywnej przestrzeni. Pozwala użytkownikom na przechowywanie przedmiotów w rozmiarach kieszonkowych. Magowie korzystający z tej magii mogą podmieniać sprzęt (broń, zbroje, ubrania itp. Przez co Mag może zostać Rycerzem Przyzbrojenia lub Kanonierem Przyzbrojenia) podczas walki, co daje im dużą elastyczność. Istnieje jednak limit - ile rzeczy można przechowywać w innym wymiarze. Możliwe jest posiadanie innej zbroi i miecza jednocześnie, ponieważ spełniają one inne funkcje, a po złamaniu jednego - odradza się on dopiero po jakimś czasie.
ZBROJE PRZESTRZENNE (PRZYZBROJENIE - RYCERZ):
Uwaga
- w przypadku, gdy mężczyzna chciałby wybrać sobie tę magię; może to
zrobić, a jego zbroja wygląda podobnie, lecz zasłania więcej i jest
bardziej męska. Tutaj już muszę zaufać waszej wyobraźni.
1. Zbroja Czystego Serca
Strój ten składa się z białej "sarashi" wokół klatki piersiowej i
czerwonego "hakama" ze wzorem podobnym do złotych płomieni. Włosy
postaci są związane w duży kucyk, spięty zieloną opaską. Podczas gdy
pozostałe jej zbroje były zbudowane do obrony, w tym stroju odrzuca się
obronę, skupiając się przede wszystkim na ataku. Zbroja ta została
wyposażona w parę obosiecznych katan ze złotymi rękojeściami.
2. Zbroja Uwodzenia
Zbroja, na którą składa się jasny fartuch związany na szyi i plecach,
nie do końca zakrywający nagie piersi. Użytkownik ma na sobie ciemną
bieliznę i długie pończochy sięgające do połowy ud. Zbroja nie posiada
butów, a na głowie osoba ma założone nakrycie charakterystyczne dla
pokojówek. Jedynym, ewidentnym elementem nawiązującym do zbroi, są
rękawiczki sięgające do połowy ramienia, gdzie są przewiązane wstążkami.
Nałokietniki mają kształt serca.
Wyposażeniem zbroi jest prosty miecz z napisem na ostrzu "Come on". Służy tylko i wyłącznie do uwodzenia.
3. Zbroja Ostrych Skrzydeł
Zbroja ta nie przypomina swoich wyglądem zbroi rycerza, a zwykłą
sukienkę. Wyposażona jest w miecze, które przez swoje ułożenie
przypominają skrzydła. Mogą one działać jako tarcza, a również mogą
"tańczyć" w powietrzu, podobnie do mieczy Zbroi Niebiańskiego Koła, w
celu zaatakowania wielu wrogów jednocześnie. Są one zdolne do
zaatakowania wroga, bez bezpośredniego kontaktu, omijając cudze
mechanizmy obronne.
4. Zbroja Porannej Gwiazdy
Do zbroi dołączona jest para mieczy z rękojeścią w kształcie krzyża,
rozszerzanej przy krawędziach. Dzięki tej zbroi użytkownik może
koncentrować i strzelać energią za pomocą dwóch, jednoręcznych mieczy.
5. Zbroja Pożegnalna
Do talii dołączone są dwie, proste wiszące płyty, a miedzy nimi wisi
pomarszczona tkanina. Wszystko otacza długa spódnica, sięgająca do kolan
i zakrywająca raczej pozbawione zdobień nagolenniki. Rękawice o
długości ramion, również są białe, tylko naramienniki posiadają
dekoracje w formie skrzydeł, podobnie jak buty. Ta zbroja nie posiada
żadnych właściwości magicznych.
6. Królicza Zbroja
Zbroja wyglądem przypomina królika. Jest stonowaną suknią, otwartą
pośrodku, która posiada także wstążkę owiniętą wokół szyi, przez co
przypomina kołnierz. Zbroja posiada również zbrojne rękawice, które
obejmują całe przedramię, królicze uszy, znajdujące się na głowie
użytkowniczki oraz parę zwisających kolczyków. Bronią w tej zbroi są
Bliźniacze Ostrza.
7. Zbroja Oczyszczenia
Jest jedną z najpotężniejszych zbroi. Prawdopodobnie najbardziej
"diabelsko" wyglądający strój, jaki istnieje w przestrzeni. Napierśnik
zdobi wiele zaokrąglonych kolców, a wysoki kołnierz jest znacznie
bardziej groźny i ciemny. Jej masywne naramienniki, składające się z
trzech płyt - umieszczone jedna na drugiej, pokryte są jeszcze większymi
kolcami. Rękawice posiadają mniejsze kolce, wystające do tyłu, a górne
części ramion są objęte czymś, co wygląda jak pewnego rodzaju kolczuga.
8. Zbroja Ognia
Ta zbroja jest czerwono-czarna ze złotymi zdobieniami. Składa się z
napierśnika, wyglądającego jak skórzaste skrzydła, obejmujących górną
część klatki piersiowej czarnych naramienników, rękawic. Włosy
użytkowniczki są związane w parę dużych loków. Nosząc tę zbroję, mag,
posługuje się wielkim, czerwonym ostrzem, z czarnymi krawędziami i jest
odporny na żywioł ognia w 70% bardziej, niż zwyczajni magowie.
9. Zbroja Kosy
To skomplikowana, misternie wykonana zbroja, w większości złota z
czerwonymi fragmentami. Górna połowa zbroi składa się z napierśnika
wyciętego na brzuchu, rękawic przypominających pazury i naramienników.
Dolna część zbroi składa się ze złotych nagolenników, każdy posiada
jedno złote skrzydło. Pod zbroją mag ma czerwony kostium, składający się
z rękawiczek i bodów. Zbroja posiada również skrzydlaty hełm i
umożliwia postaci latanie. Nosząc tę zbroję włada się wielką kosą.
10. Zbroja Boga Wiatru
Zbroja ta jest połączona z bogato zdobionym mieczem, który daje
magowi możliwość korzystania z Magii Wiatru, na średnim poziomie.
11. Zbroja Nakagami
Jest jedną z najpotężniejszych zbroi. Nakagami zużywa niewiarygodną
ilość mocy magicznej, przez co mało osób jest w stanie ją założyć.
Jednak ci, którym się to uda, są w stanie naginać prawa magii według ich
woli. Zbroja wyposażona jest w dużą halabardę ze złotym okręgiem tuż
nad uchwytem.
12. Zbroja Królowej Mórz
Gdy Mag korzysta z tej zbroi, wtedy wodne ataki są dla niego o 50%
słabsze, niż normalnie - będąc w niej, użytkownik może używać Magii
Wody. Do walki postać używa jednoręcznego miecza.
13. Zbroja z Yuen
Suknia z Yūen jest bardzo elastyczna, przez co Magia Odbicia nie ma
na nią wpływu. Nie działają na nią hologramy, ani nierzeczywista
przestrzeń stworzona przez magów.
14. Zbroja Adamantowa
To biało-srebrna i jasnoniebieska zbroja w stylu "High-tech". Ręce
ochraniają duże, okrągłe płyty, podobnie jak pas. Nie posiada kolczugi.
Do nóg mocno przylegają czarne spodnie. Do zbroi dodane są dwie tarcze
do obrony, po jednej doczepionej na każde ramię. Zbroja cholernie mocno
zwiększa obronę przed atakami przeciwnika. Jest w stanie obronić się
nawet przed najpotężniejszymi atakami. Mag potrafi również dzięki niej
latać na krótkie dystanse.
15. Zbroja Czarnego Skrzydła
Jak sama nazwa wskazuje, ta zbroja jest w kolorze czarnym ze srebrnymi elementami. Na ramionach ma płyty - ze srebrnymi zdobieniami w kształcie krzyży. Rękawice są dość długie i wąskie, kołnierz wysoki. Wokół pasa przyczepione jest coś w rodzaju metalowej peleryny. Charakterystyczną cechą tej zbroi są skrzydła, przypominające smocze lub nietoperze - dzięki którym może latać. Miecz w tej zbroi jest długi, przed ostrzem są kolorowe rzeźbienia, które posiada wyjątkową, magiczną moc. Użytkownik jest w stanie wysłać w stronę przeciwnika magiczne, bardzo ostre cięcia.
16. Zbroja Cesarza Piorunów
Zbroja pozwala zwiększyć swoją odporność na elektryczne ataki aż o 50%.Według Magów Elektryczności jest to za mało, by móc zmierzyć się z ich magią, ale jakoś żaden atak nigdy nie dosięgnął użytkownika tej zbroi. Co najlepsze - mag może korzystać z tej umiejętności nie tylko do obrony, ale także do ofensywy.
17. Zbroja Wróżki
Jest to różowy pancerz, zawierający różne dekoracje. Naramienniki są złożone z dwóch płyt, ich zakończenie jest ozdobione małymi skrzydłami. Spódnica różowo-biała łączona z górną częścią zbroi za pomocą pasa. Buty posiadają pierzaste ozdoby. Zbroja jest uzupełniona za pomocą dwóch, różowych części znajdujących się na głowie i zwiększa umiejętności bojowe, oraz skupia energię w swoim mieczu, którą z całą siłą atakuje przeciwnika.
18. Zbroja Wielu Mieczy
Ta zbroja jest niebieska z czerwonymi obramowaniami. Składa się z napierśnika, naramienników, rękawic i wielu niebieskich płytek ułożonych na sukience jak płatki kwiatu. Podczas noszenia zbroi, włosy użytkowniczki, są związane w koński ogon z białą opaską, z elementami podobnymi po płatków kwiatów. Mag może przywołać wiele czerwonych mieczy, które służą do obrony, ale również mogą być wykorzystane do ataku długodystansowego. Będąc ubrana w tą zbroję, użytkowniczka, używa telekinezy do zdalnego kontrolowania przyzwanych mieczy.
19. Zbroja Niebiańskiego Koła
Rywalizuje w tytule najlepszej ze wszystkich zbroi wraz ze Zbroją Niebiańską i Nakagami. Jest srebrna i wyposażona w parę anielskich skrzydeł, napierśnik składa się z florystycznych elementów zakrywających klatkę piersiową. Na biodrach ma ozdobny pas, zwieńczony długą, białą spódnicą. Na głowie znajduje się diadem z parą skrzydeł nad uszami. Broń stanowią dwa miecze w dłoni i wiele (do nawet 200) krążących wokół użytkowniczki. Dzięki niej możliwe jest latanie na krótkie dystanse oraz przywołanie mieczy, które można wycelować w przeciwnika - nawet w inne strony.
20. Zbroja Giganta
Jak sama nazwa wskazuje, jest to złota zbroja mająca niejako barbarzyński wygląd, biorąc pod uwagę liczbę futerkowych ozdób. W tej zbroi znacznie podnosi się siła fizyczna, a dzięki włóczni miażdżącej zło, można pieczętować mrok (odporność na ten żywioł +50%). Włócznia jest w stanie rozwalić nawet księżyc.
21. Zbroja Lotu
Zbroja zwiększa prędkość z jaką poruszą się użytkownik - dzięki temu może dotrzymać tempa Magii Szybkości oraz Magii Spowalniania.
22. Zbroja Cesarzowej Płomieni
Zbroja ta jest ciemnoczerwona z pomarańczowymi i czarnymi domieszkami. Te pierwsze przypominają bardziej płomienie, natomiast ciemniejsze części mają nawiązywać do ciała smoka. Zbroja składa się z trzech części: z napierśnika, rękawic i nagolenników i zwiększa ochronę przed ogniem tak, że ataki przeciwnika spadają o 50%. Pozwala również na atakowanie przeciwnika za pomocą płomieni.
23. Przeszywająca Zbroja
Zbroja ta jest połączona z dużą, srebrną lancą. Broń ta wykazała zdolność do penetracji oraz przebicia się przez znaczną masę.
24. Zbroja Bitwy
Zbroja ta jest głównie fioletowa z białymi fragmentami odzieży. Składa się z napierśnika, pary rękawic, białej spódnicy z fioletowymi fragmentami, szarego paska z brązową klamrą i opancerzenia nóg. Ma bardzo mocny miecz i pancerz nie do zadrapania przez średniej jakości magię.
25. Niebiańska Zbroja
Zbroja ma postać sporo odsłaniającej, niebieskiej szaty ze złotym
łańcuszkiem na szyi, diamentowymi kolczykami i pasującymi, kolorowymi
dodatkami do włosów. Na nogach użytkowniczki znajdują się dwie, duże,
diamentowe łaty, podczas gdy wokół jej ramion rozciąga się
pelerynopodobny materiał, aby uzupełnić świetlisty wygląd pancerza.
Niebiańska Zbroja używa magii, w której mag może pozwolić sobie na
korzystanie z dóbr astronomii.
26. Zbroja Świętej Strzały
Zbroja przypomina kimono. Użytkownik dzierży w swojej dłoni królewski, złoty łuk, który pozwala na wystrzeliwanie naładowanych wielką, świetlistą energią strzał.
27. Zbroja Dziesięciu Przykazań
Składa się ze skąpego napierśnika który pozostawia wiele odkrytego dekoltu i brzucha, z lekkich opancerzonych rękawic oraz nagolenników. Użytkownik ma również na sobie ciemny dół w stylu bikini z materiału zasłaniającemu biodra oraz ciemny szalik zawinięty wokół szyi. Zbroja posiada włócznię z czterema ostrzami, wygiętymi na wzór kłów, która wywołuje wielkie eksplozje.
28. Zbroja Samuraja
Zbroja samuraja składa się z fioletowego kimono w kwiaty oraz długiego pasa. Włosy użytkowniczki są wtedy wysoko spięte i dzierży ona w swych dłoniach dwa, długie miecze - dzięki którymi jej wszystkie zmysły zwiększają swą aktywność. Jest w stanie wyłapać nawet najcichszy szmer i bicie serca wroga - oddalonego o kilometr. Jest wtedy idealnym szpiegiem, ponieważ Zbroja Samuraja zwiększa także jej szybkość ataku.
BRONIE PRZESTRZENNE (PRZYZBROJENIE - KANONIER):
Dzięki temu typowi Magii Przestrzeni, użytkownik może przywoływać różne rodzaje broni palnej, jak rewolwery czy strzelby.
1. Magiczne, Podwójne Karabiny
Użytkownik jest w stanie stworzyć parę dużych karabinów maszynowych, dzierżąc po jednej w każdej ręce. Przypominają one słynny pistolet maszynowy Thompsona - posiadają uchwyty z przodu i podobnie umieszczone, okrągłe magazyny. Każdy z nich ma duży, purpurowy kryształ Lacrima na górnej części i jest ozdobiony spiralnymi motywami (które dają broni magię).
2. Magiczny Karabin Snajperski
Broń jest dość długa, ma uchwyt boczny, najwyraźniej służący do jej ładowania, oraz celowniki teleskopowe, które ze względu na symbol pojawiający się przed oczami użytkownika podczas celowania, wydają się być magiczne. Centralny korpus ma ciemne barwy.
3. Magiczna Strzelba
Użytkownik posiada strzelbę z "pompą". Jest bardzo krótka i bogato zdobiona przez skomplikowane, różowe, spiralne motywy nad jej magazynkiem i centralną częścią. Ta strzelba również ma na sobie purpurową kulę Lacrimę, która dodaje jej mocy.
4. Duża Bazooka
Bazooka pozwala użytkownikowi wystrzelić potężne, magiczne strzały. Ma dużą lufę, rozszerzającą się na zewnątrz i sportowe, różowe, spiralne motywy. Atak tej broni ma znacznie większy zasięg i może docierać do celów z dużej odległości.
26. Zbroja Świętej Strzały
Zbroja przypomina kimono. Użytkownik dzierży w swojej dłoni królewski, złoty łuk, który pozwala na wystrzeliwanie naładowanych wielką, świetlistą energią strzał.
27. Zbroja Dziesięciu Przykazań
Składa się ze skąpego napierśnika który pozostawia wiele odkrytego dekoltu i brzucha, z lekkich opancerzonych rękawic oraz nagolenników. Użytkownik ma również na sobie ciemny dół w stylu bikini z materiału zasłaniającemu biodra oraz ciemny szalik zawinięty wokół szyi. Zbroja posiada włócznię z czterema ostrzami, wygiętymi na wzór kłów, która wywołuje wielkie eksplozje.
28. Zbroja Samuraja
Zbroja samuraja składa się z fioletowego kimono w kwiaty oraz długiego pasa. Włosy użytkowniczki są wtedy wysoko spięte i dzierży ona w swych dłoniach dwa, długie miecze - dzięki którymi jej wszystkie zmysły zwiększają swą aktywność. Jest w stanie wyłapać nawet najcichszy szmer i bicie serca wroga - oddalonego o kilometr. Jest wtedy idealnym szpiegiem, ponieważ Zbroja Samuraja zwiększa także jej szybkość ataku.
BRONIE PRZESTRZENNE (PRZYZBROJENIE - KANONIER):
Dzięki temu typowi Magii Przestrzeni, użytkownik może przywoływać różne rodzaje broni palnej, jak rewolwery czy strzelby.
1. Magiczne, Podwójne Karabiny
Użytkownik jest w stanie stworzyć parę dużych karabinów maszynowych, dzierżąc po jednej w każdej ręce. Przypominają one słynny pistolet maszynowy Thompsona - posiadają uchwyty z przodu i podobnie umieszczone, okrągłe magazyny. Każdy z nich ma duży, purpurowy kryształ Lacrima na górnej części i jest ozdobiony spiralnymi motywami (które dają broni magię).
2. Magiczny Karabin Snajperski
Broń jest dość długa, ma uchwyt boczny, najwyraźniej służący do jej ładowania, oraz celowniki teleskopowe, które ze względu na symbol pojawiający się przed oczami użytkownika podczas celowania, wydają się być magiczne. Centralny korpus ma ciemne barwy.
3. Magiczna Strzelba
Użytkownik posiada strzelbę z "pompą". Jest bardzo krótka i bogato zdobiona przez skomplikowane, różowe, spiralne motywy nad jej magazynkiem i centralną częścią. Ta strzelba również ma na sobie purpurową kulę Lacrimę, która dodaje jej mocy.
4. Duża Bazooka
Bazooka pozwala użytkownikowi wystrzelić potężne, magiczne strzały. Ma dużą lufę, rozszerzającą się na zewnątrz i sportowe, różowe, spiralne motywy. Atak tej broni ma znacznie większy zasięg i może docierać do celów z dużej odległości.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz