Magia snu - jest
to Magia rodzaju Caster* [wyjaśnienie niżej]. Może być również
klasyfikowana jako Magia Przedmiotu, jeśli Mag do jej rzucenia używa
pierścienia, karty, bądź innego Magicznego Przedmiotu. To magia, która
daje rzucającemu zdolność do uśpienia jednej lub kilku osób. Można to
osiągnąć wykonując okrężny ruch ręką lub przy użyciu przedmiotu.
Magia Błyskawicy
- jest Magią Żywiołu Magii Caster*, która wykorzystuje element
błyskawicy.Elementarna Magia, która polega na wykorzystaniu pioruna i
elektryczności. Użytkownicy tej Magii mogą stwarzać te elementy ze
swoich ciał i manipulować nimi. Jednakże w odróżnieniu od innych typów
Magii Żywiołów, użytkownicy Magii Błyskawicy wyglądają na zdolnych
również wytwarzać ich elementy z lokalizacji z dala od nich, bądź tym z
terenu albo nieba. Ataki pioruna funkcjonują przez porażenie
przeciwników do różnych stopni i są to zaklęcia potrafiące całkowicie
sproszkować wrogów, z powodu niezwykle wysokiego napięcia elektrycznego.
Z powodu wysokiej liczby wyprodukowanych piorunów podczas użytku,
błyskawice również mogą być odpowiednio wykorzystane przez moment,
powodując utratę wzroku u przeciwników.
Podobnie
jak inne rodzaje Magii Żywiołów, Magia Błyskawicy pozwala użytkownikowi
zmienić swoje ciało do kontrolowanego elementu: poprzez przekształcenie
do błyskawicy, użytkownik jest w stanie uniknąć ataków fizycznych i
mieć dodatkowo możliwość podróżowania dookoła na bardzo duże odległości,
atakując wszystkich lub wszystko, z czym się zetknie, podobnie jak
prawdziwy piorun.
Magia Przejęcia
- jest zaawansowaną Magią Transformacji rodzaju Caster*. Pozwala magowi
na przejęcia mocy (lub ciała) stworzenia, ewentualnie osoby i
wykorzystywanie je do pojedynku. Może to zwiększyć siłę, wytrzymałość i
szybkość maga, czasem dodając nowe umiejętności, takie jak latanie czy
pływanie. Może przejąć władzę tylko tych istot, które użytkownik
naprawdę "zna" i które pokonał.
Magia Lodowej Formacji
- "Lodowa Moc Maga" to Magia Caster*, polegająca na tworzeniu obiektów z
lodu. Jest to rodzaj Magii Tworzenia, który wykorzystuje żywioł lodu.
Użytkownik może tworzyć wiele obiektów, które wykorzystuje ofensywnie,
defensywnie lub w innych celach. Poza walką, użytkownik ma możliwość
zmiany swojego otoczenia za pomocą lodu, na przykład pokrywając nim
ziemię. Lód może być również wykorzystywany jako opatrunek na rany.
Korzystanie z tego żywiołu umożliwia również użytkownikowi brak
cierpienia z powodu niskich temperatur.
Obecnie istnieją dwa znane typy Magii Lodowej Formacji. Pierwszy z nich nazywa się Statyczne Tworzenie.
Tego typu magia charakteryzuje się wpływem na otaczające środowisko lub
tworzeniem obiektów nieożywionych, np. broni. Drugi typ nazywany jest Dynamicznym Tworzeniem.
Tego typu magia koncentruje się na tworzeniu ożywionych lodowych
posągów, zazwyczaj w formie zwierząt. Mówi się, że Dynamiczne Tworzenie
jest szybszym sposobem walki niż to Statyczne.
Magia Zniszczenia - to
ekstremalnie potężna Magia rodzaju Caster*. Jest to wysoce zaawansowana
magia, wszystko czego dotknie użytkownik zostaje zniszczone. Użytkownik
może również korzystać z tej mocy, aby niszczyć ziemię pod sobą,
zmiękcza ją, aby złagodzić skutki np. upadku.
Magia Transformacji - transformacja
pozwala użytkownikowi na całkowitą zmianę jego wyglądu. Podczas gdy
cała Magia Transformacji to bardzo złożona i skomplikowana sztuka, sama
podstawowa transformacja jest stosunkowo łatwa do nauki. Składa się z
poziomów:
1/
Podstawowy - Poziom ten pozwala magowi zmienić jego wygląd zewnętrzny
na wygląd innej osoby. Jednakże, nie zezwala magowi na zmianę ubrania
lub dodatkowe funkcje, takie jak jego głos. Im więcej Mag wie o tym
poziomie, tym łatwiej wykonać transformację.
2/
Średnio zaawansowany - Niezależnie od jej podobieństwa do poziomu
podstawowego, poziom transformacji jest używany przez magów do zmiany
odzieży i głosu. Zmiana ubrań jest inna niż w przypadku Podmiany.
3/
Zaawansowany - Oprócz zmiany wyglądu i głosu, mag może nabyć wszystkie
dodatkowe cechy fizyczne, takie jak skrzydła lub skrzela, a nawet może
zmienić rozmiar. Poziom ten jest bardzo przydatny w walce.
Magia Shikigami
- jest Magią Caster, która przeształca obiekty w shikigami (papierowe
lalki). Mag potrafi zamienić lalki nawet w żywe obiekty. Takie shikigami
mogą być później używane do komunikacji na duże odległości lub do
ofensywy, tworząc tysiące lalek i wysyłając je w kierunku przeciwnika w
postaci potężnego potoku wiatru. Przy uderzeniu, użytkownik, mnoży go na
mniejsze potoki, które otaczają cel.
Magia Wody
- Pozwala na wytwarzanie, kontrolowanie i manipulowanie wodą. Można
wykorzystywać wodę na wiele różnych sposobów np. stworzyć wodne ostrza,
które są w stanie przeciąć na pół nawet skałę i metal, lub ogromną falę,
na tyle silną, by zranić wrogów, można również uwięzić swoich
przeciwników w wodnych więzieniach. Ponadto jest to umiejętność
pozwalająca na zamianę swojego ciała w wodę, dzięki temu zarówno
fizyczne jak i magiczne ataki przechodzą przez ciało nie czyniąc przy
tym żadnych szkód. Zranić Maga Wody może jedynie elektryczność, lód
(zamarzanie) bądź ogień.
Magia Kart - Uniwersalny typ magii który może zostać użyty na wiele sposobów. Użytkownik może wezwać postacie z kart, uwięzić w nich przeciwników bądź łączyć je dzięki czemu dają wiele efektów. Magiczne karty mogą być również wykorzystane jako pociski. Przypuszcza się, że ta forma magii może być również wykorzystywane do komunikacji bądź śledzenia. Ów karty mogą zawierać moce jednokrotnego użytku (karty po jakimś czasie odnawiają się) np. elektryczność.
Magia Solidnego Rękopisu - to Magia Caster i Pisma bazująca na kaligrafii. Mag tworzy słowa, których właściwości odpowiadają treści danego wyrazu (np. napisanie słowa "ogień" wytworzy prawdziwy płomień), a następnie celują nim w przeciwnika.
Magia Dark Écriture (Mrocznego Pisania) - Magia ta pozwala pisać runy, które w zależności od tego, co jest napisane, w rzeczywistości będą miały wpływ na to, co się stanie z celem. Dla przykładu pozwala na chwilową zamianę w demona, wpłynięcie na czyjeś samopoczucie, tworzenie skrzydeł itp. Wszystkiego, co mogłoby wpłynąć na maga, bądź jego wroga.
Runa "Bólu" użyta na przeciwniku ^
Magia Wróżek - Forma Magii, która pozwala jej użytkownikowi na tworzenie specyficznej substancji, która jest lekkim, cienkim i błyszczącym pyłem. Pył ten znajduje się pod kontrolą użytkownika, dlatego jest w stanie manipulować nim na różne sposoby, np. unieść go w powietrzu w formie szerokiego łuku. Dzięki tej substancji, użytkownik jest w stanie tworzyć wiele przydatnych ataków. Jak pokazano, pył ma właściwości wybuchowe i przy stosunkowo niewielkiej ilości jest w stanie objąć eksplozją ciało użytkownika. Ponadto, jego większa ilość może być kształtowana w obiektach o różnej wielkości, nie zmieniając ofensywnego charakteru pyłu.
Magia Kamiennych Oczu - To specjalna Magia Oczu, która pozwala na przemianę w kamień każdą osobę, która spojrzała w oczy jej użytkownikowi. Umiejętność ta jest bardzo podobna z tą, którą posiadał potwór z greckiej mitologii, Meduza. Osoby przemieniona w kamień z czasem zmieniają się w pył. Magia ta działa jedynie na ludzi. Jednakże jest o połowę słabsza jeśli ofiara ma sztuczne oko, co pozwala na samodzielne uwolnienie się z kamienia, lub ewentualnie uwolnienie się z pomocą innej osoby lub czynników. W przypadku ofiar ze sztucznym okiem zaklęcie zdaje się bardziej pokrywać je kamieniem, niż zmieniać w niego. Takie osoby dodatkowo, mimo zamiany w kamień, słyszą wszystko, co się naokoło nich dzieje. Oprócz obrócenia posągów w pył, można także cofać efekt zaklęcia. Magia ta nie działa na osoby które noszą okulary.
Magia Seidhr - to Magia Caster. Daje użytkownikowi możliwość uszczelnienia wędrujących dusz w obiektach lub organach do manipulowania nimi - nigdy one zaś nie umierają, więc można przerzucać je do innych przedmiotów.
Purpurowa Flara - Ta Magia Caster jest odmianą Magii Ognia, która pozwala użytkownikowi stworzyć specjalny fioletowy płomień. Nie może on zostać ugaszony przez wiatr lub wodę. Magia ta jako atak może powodować zwykłe szkody, nie zawsze takie, jak zwykły ogień. Mag może przywołać płomień za pomocą różnych części ciała np. w ręce. Ogień ten może być używany na wiele sposobów, takich jak wiązanie, będąc w stanie uwięzić dziesiątki wrogów.
Magia Dymu - Magia ta pozwala użytkownikowi kontrolować i manipulować dym w kolorze różowym. Mag może wykonywać różnego rodzaju ruchy ofensywne lub defensywne. Dym może powodować zatrucie, iluzje lub obrażenia u wroga jeśli ten go wdycha.
Magia Powietrza - Magia, która daje jej użytkownikowi możliwość manipulowania otaczającym go powietrzem i używania jej jako broni, np. eksplozje lub obniżenie poziomu tlenu w pewnym miejscu. Powietrze może być manipulowane w prosty sposób, do korzystania z lewitacji bądź utrzymania w powietrzu jakiegoś przedmiotu/rzeczy/istoty, jednak ta pozorna czynność zabiera dużo magicznej mocy. Użytkownik jest w stanie również zamienić swoje ciało w mgłę, która może swobodnie poruszać się z dużą prędkością i teleportować. W tym stanie, wszystkie ataki magiczne i fizyczne są negowane.
Magia Amaterasu - Amaterasu to magia, w której użytkownik wykonuje różne wzory i pieczęcie do tworzenia różnych efektów. Po wykonaniu tych Mudr, pojawia się magia Amaterasu, gdzie każda ma inny wygląd oraz kolor, zależnie od wykonanego wzoru.Wykonanie poszczególnej formuły Amaterasu wydaje się zająć normalną ilość czasu, jednak bardziej doświadczeni użytkownicy są w stanie wykonać pieczęcie szybciej, nawet bez stosowania Mudr.
Magia Archiwum - Magia ta pozwala użytkownikowi na przekształcenia informacji w magiczne dane, które następnie mogą być przechowywane. Umożliwia także dostęp do wcześniej zapisanych informacji, nawet historycznych wydarzeń. Za pomocą Archiwum z łatwością można przekazać komuś ważne informacje, dzięki czemu wróg nie jest w stanie się o nich dowiedzieć. Poszczególne panele stworzone dzięki Archiwum mogą także służyć jako tarcza, bądź linia ofensywna.
Magia Pocisku - Poprzez ułożenie dłoni tak, by naśladowała wygląd pistoletu, użytkownik tworzy magiczne kule w powietrzu, które może tworzyć w dużej ilości i szybkim tempie. Mają wystarczającą siłę, by przebić się przez ciało na wylot.
Magia Łańcucha - Magia ta pozwala na wytwarzanie długich łańcuchów z rąk, zakończonych hakami. Atakując, postać zahacza nimi swojego wroga, a gdy tamten zostanie złapany, to uderza nim w pobliskie obiekty.
Magia Ciemności - Magia Ciemności pozwala manipulować i kontrolować destrukcyjną Czarną Magię. Fizyczną formę wykorzystuje do niszczenia obiektów, blokowania ataków przeciwników i zbieranie rzeczy.Ataki najczęściej kształtują się w postaci nieziemskich zjaw, które można wykorzystać do różnych zaklęć w postaci tornad i promieni. Duchy mogą być używane nawet do duszenia wrogów. Prócz niszczącej i raniącej mocy, niektóre ataki mogą także powodować inne, czasem niemoralne efekty, jak np.: anulowanie zaklęć przeciwnika.
Magia Lalek - Magia ta pozwala przejąć kontrolę dowolnego obiektu, w tym Gwiezdnych Duchów, z wyjątkiem ludzi. Pomimo tego, brama Gwiezdnego Ducha może nadal zostać zamknięta siłą przez właściciela. Gdy użytkownik przejmuje kontrolę nad Duchem, wydaje się, że może przejąć kontrolę nad jego ciałem, a nie umysłem.
Magia Ziemi - Magowie korzystający z tej Magii, wykorzystują ziemię wokół nich do ataku i obrony, mając dużą elastyczność w walce. Wykwalifikowani użytkownicy mogą manipulować fizycznymi właściwościami ziemi, tak jak zamiana twardego piasku do stworzenia twardego żelaza, skalnych filarów, a nawet zginania ziemi na własne potrzeby i przekształcanie jej w postać ciekłą. Magia Ziemi pozwala także użytkownikowi dosłownie zanurzyć się w ziemi (może to być kamień, beton lub metal). Magia Ziemi jest mocna i odporna na Magię Wody.
Magia Ognia - Forma Magii, która wykorzystuje element ognia, pozwalając jej użytkownikowi na manipulowanie, tworzenie i kontrolowanie go do różnych celów. Mag może zmienić właściwości tej Magii, takie jak jego "forma". Może pozwolić na kształtowanie go w postaci gazu lub ciała stałego.
Magia Ciała Niebieskiego - Jest to potężna forma Magii, która pozwala jej użytkownikowi używać właściwości wielu obiektów astronomicznych i innych form życia do walki, zazwyczaj w ofensywie. Właściwości Magii Ciała Niebieskiego polegają głównie na obiektach astronomicznych, takich jak meteory[1] lub generacje i manipulacje energii gwiazd z własnego ciała. Użytkownik może stworzyć potężne promienie lub podmuchy o dużej niszczycielskiej mocy, które poważnie ranią przeciwnika. Siła ta może być porównywalna do efektów wywołanych przez prawdziwy spadający meteor.
Magia Niebiańskiego Oka - Jest to specjalna Magia Oczu, która pozwala użytkownikowi widzieć na duże odległości i patrzeć przez obiekty.
Magia Super-szybkości - Magia ta znacznie zwiększa szybkość, prawdopodobnie przez skoncentrowanie większej części mocy w jego dolnej części ciała, zwiększenie siły i sprawności do poziomu bliskiego nieludzkiemu.
Magia Jutsu Shiki - Użytkownik może rzucić urok na określone miejsce. Objawia się on, w postaci zamkniętego obszaru, z którego można się wydostać, tylko spełniając warunki obowiązujące w danym uroku.
Magia Maguilty - Magia ta umożliwia połączenie ze sobą odczuć dwóch albo kilku osób. Na ich rękach pojawia się wtedy coś na kształt bransoletki z sercem w środku. Jeśli jedno z nich płacze, pozostali także zaczynają tak reagować, podobnie jest z odczuwaniem bólu. Chociaż nie można za jej pomocą dzielić ran fizycznych, to połączeni mogą razem umrzeć. Za sprawą swojej wiary, użytkownik kreuje przeźroczyste ostrza, które następnie posługując się odpowiednimi komendami, kieruje w stronę przeciwnika. Miecze te różnią się od typowej broni, bowiem potrafią przeciąć nawet wodne ciało
Magia Nekosoku - Magia, w której użytkownik wywołuje magiczne liny, które rzuca na swój cel i wiąże go, skutecznie ograniczając ruchy przeciwnika. Magiczne liny zwężają lub rozciągają się na komendę. Uniemożliwiają one również użycie Magii przez związaną osobę.
Magia Związku - Jest to technika, która zwraca dany atak osobie, która ją zaatakowała. To znaczy, że jeśli ktoś zaatakuje przedmiot lub osobę podlegającą tej Magii, zostanie zaatakowany z taką samą siłą.
Magia Piasku - Użytkownik manipuluje piaskiem uwolnionym z jego ciała lub pochodzącym z otaczającego środowiska i kształtuje go w różne formy do różnych celów.
Magia Spowolnienia Czasu - Magia umożliwiająca spowolnienie przeciwnika. Dzięki jego opóźnionym reakcjom można swobodnie atakować i eliminować szansę na kontratak. Jednakże istnieją pewne ograniczenia - działa tylko na ludzi i przedmioty na określonym obszarze.
Magia Śniegu - Magia ta wykorzystuje żywioł śniegu. Użytkownicy mogą wytwarzać śnieg ze swojego ciała i kontrolować go. Forma śniegu zależy od rzucającego zaklęcia. Może przybrać formę śnieżek, zamieci lub zawiei.
Magia Telekinezy - Rodzaj Magii, który pozwala Magom na łatwe przejęcie kontroli nad dowolnymi przedmiotami i przenoszenie ich umysłem.
Magia Telepatii - Dzięki tej Magii użytkownik jest w stanie porozmawiać z innymi ludźmi poprzez swoje myśli na duże odległości. Silny Mag, jest w stanie wykorzystać ją do jednoczesnego komunikowania się z całym tłumem. Mag potrafi także wykorzystać telepatię do podsłuchiwania myśli przeciwnika. Dzięki temu może przewidzieć i uniknąć jego ataków.
Magia Projekcji - Magia Iluzji, polegająca na tworzeniu fałszywych osób. Użytkownik osłabia samego siebie, ponieważ "obdarowuje" kopię własnym źródłem magii.
Magia Spłaszczenia - Użytkownik może zmieniać kształt swojego ciała i sprawiać, że staje się ono płaskie. Przydaję się to w takich sytuacjach jak na przykład szpiegowanie. Pozwala też uciec wąskimi miejscami, np: szpary w murach.
Magia Łuku Czasu - Ta magia polega na manipulacji "czasem" obiektów nieożywionych, lub nieczujących obiektów ożywionych, takich jak drzewo. Użytkownik może postarzyć, lub przyspieszyć wzrost jakiegoś obiektu i użyć go ataku. Magia ta może być także używana do zatrzymania danego obiektu w czasie "zamrażając" go w powietrzu. Dodatkowo użytkownik może przywracać uszkodzone obiekty do ich pierwotnego stanu np. zamienić lód w wodę. Magowie używający tej magii mogą stworzyć "kule" czasu, które pokazują różne możliwe przyszłości.
Magia Ucieleśnienia - Magia ta pozwala użytkownikowi materializować wszystko to co sobie wyobrazi, kiedy tylko dana osoba sobie tego zapragnie. Ta magia ma wielką wszechstronność zarówno w walce jak i poza nią. Użytkownik może z łatwością stworzyć ofensywne i defensywne bronie, różnego rodzaju sługusów, a nawet okulary.
Magia Drzewa - Ta magia pozwala na manipulowanie i produkowanie drzew, a także na tworzenie eksplozji przez skroplenie mocy ziemi w owocu utworzonych drzew. Ponadto pozwala użytkownikowi łączyć się z drzewami. Daje ona również możliwość wykorzystywania całej mocy zgromadzonej w samej ziemi. Opróżnianie mocy ziemi pozwala na rozładowanie energii ludzi podłączonych do niej.
Ludzkie Podporządkowanie - Użytkownik może tymczasowo osłabić zdolności fizyczne i magiczne ludzi w swoim otoczeniu. Może również przywoływać i przejmować władzę nad ludźmi (na określony czas).
Magia Odbicia - Magia ta może odbijać, zniekształcać i skręcać różnorodne materiały. Mag może też ciąć swoich wrogów odbitym powietrzem jak i tworzyć złudzenia, załamując światło za pomocą swojej magii.
Magia Skrytobójstwa - Magia ta posiada trzy główne funkcje. Pierwsza pozwala użytkownikowi na całkowite wymazanie jego obecności - nie można go zobaczyć, usłyszeć ani wyczuć za pomocą węchu. Pozwala mu to na poruszanie się będąc kompletnie niezauważonym, nawet jeśli ludzie widzieli go tuż przed chwilą. Druga funkcja pozwala magowi na widzenie rzeczy które są niewidzialne dla innych - dla przykładu - duchy oraz postacie zaklęte. Pozwala mu ona także na rozmawianie, atakowanie i dotykanie takich istot. Ostatnią funkcją Magii Podstępu jest możliwość ataku niewidzialnymi broniami.
Magia Historii Trupów - Ta magia pozwala jej użytkownikowi patrzeć w sercach innych ludzi i stworzyć replikę zmarłej osoby, która wywarła na nie trwały wpływ, czy to w wyniku zaciętej walki, miłości, lub po prostu ogromnego szacunku. Te repliki nie są iluzjami. Historie zachowują osobowość, wspomnienia, jak również wszelkie magie i umiejętności, jakie posiadali oni za swojego życia. Jednym ze sposobów pokonania własnej historii jest zaszczepienie w nich strachu, przez co oni całkowicie znikają. W zależności od magicznej mocy tworzonych historii, rzucający może zużyć ogromną ilości mocy magicznej. Wiadomo też, że tworzone przez użytkownika historie nie są tak silne, jak oryginalnie były.
Magia Iluzji - jest Magią Caster, która pozwala użytkownikowi na tworzenie fałszywych obrazów oraz ukrycie rzeczywistych. Polega na tworzeniu iluzji, pozwalając użytkownikowi na tworzenie złudzeń, które działają nawet na członków Rady oraz Dziesięciu Świętych Magów. Czy można zobaczyć i usłyszeć to, co dzieje się w rzeczywistości? To zależy już od woli rzucającego tę Magię.
Magia Ushi no Koku Mairi - to zapomniana Magia Przedmiotu. Potrzebnym przedmiotem do użycia tej magii jest lalka voodoo, aby móc sterować przeciwnikiem za pomocą lalki, trzeba umieścić włos "ofiary" na jej czubku. Po umieszczeniu włosa, każdy ruch lalki będzie odpowiadał ruchowi "ofiary". Niezwykłość tej magii polega na tym, że użytkownik potrafi zmieniać właściwości lalki, tym samym zmieniając przy tym właściwości "ofiary", którą może być tak samo wróg jak i sojusznik. Przykładowo, pokrywając lalkę żelazem, Mag może zrobić to samo z własnym ciałem. Ciekawą rzeczą w tej magii jest również to, że kiedy podpali się lalkę, podpala się również ofiarę. Jeżeli na lalce umieści się włosy dwóch osób, można zamienić miejscami te osoby (nie duszą, ale położeniem).
Magia Klonowania - pozwala użytkownikowi na tworzeniu kopii samego siebie. Każda z kopii posiada inną osobowość, która uosabia inną emocję, takie jak szczęście, złość, miłość i smutek. Są one niezależne od siebie.
Magia Tortur - jest niebezpieczną formą Czarnej Magii, która pozwala użytkownikowi na kinetykę i płynne sterowanie różnymi urządzeniami tortur, łańcuchami i innymi narzędziami do karania i wyrządzenia szkód, a także może przemienić jedno narzędzie tortur w inne.
Magia Magicznych Lasek - Laski produkują magię podobną do ziemskiej magii. Zakres ich mocy nie jest znany. Są wystarczająco silne by walczyć nimi na równi Magiem Klasy S. W przypadku drugiego gifu - użytkownik może odbić nawet najmocniejsze zaklęcia. Gif nr. 3 - użytkownik wbija swoje laski w ziemię, tworząc iluzję zniszczonego gruntu i wysyłania przeciwnika daleko w kosmos. Ofiara jest związana czterema pasami i atakuje go wychodzący z otchłani żabo podobny demon. Ta technika ma na celu zdekoncentrowania przeciwnika, aby mieć czas na przygotowanie następnego ataku.
Magia Territory - polega na manipulowaniu przestrzenią. Użytkownik posługuje się czymś w rodzaju materii podobnej do fali, która pozwala mu na manipulacje przestrzenią w zasięgu jego wzroku. Można manipulować przestrzenią w sposób defensywny lub ofensywny (odpychanie, przyciąganie zmienianie właściwości danej powierzchni). Użytkownik może również teleportować: rzeczy, substancje a nawet ludzi, gdzie chce. Magia ta umożliwia użytkownikowi zamienianie się miejscami z innymi osobami, które są od niego w małej odległości.
Magia Miecza - jest jedną z odmian Magii Przedmiotu, która uwzględnia władanie mieczami.
Magia Caster* jest najpopularniejszym typem Magii, w której użytkownicy wykorzystują własne ciało do jej tworzenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz